videoblog 3 dny na vrácení auta z Autodraftu
13400-img-6874-jpg-BaesUg.jpg
13400-img-6876-jpg-tAi8dr.jpg
13400-img-6877-jpg-eeS9T8.jpg
13400-img-6879-jpg-DLApgL.jpg
17+
13400-img-6880-jpg-U9587X.jpg
13400-img-6881-jpg-s86WHn.jpg
15+

Peugeot 3008 GT 1.5 HDi 96kW Aut. / Virtual Cockpit / ALU 18''

nájezd
77 682
km
rok výroby
3/2021
cena s DPH
599 000
financovaní
10 620
Kč/měs.
 %     DPH si odečtete
Vyzkoušejte auto v showroomu v Praze a rovnou si ho odvezte.
Nebo spolu auto projdeme online a dovezeme vám ho my.

Na tomhle autě oceníte:

Noční řízení může být náročné. Co vám pomůže vždycky, je víc světla. Xenonové světlomety jsou 2x účinnější než běžné halogenové žárovky. A osvítí lépe ty periferní části výhledu, odkud obvykle na poslední chvíli vyskočí srna. LED světla k tomu přidávají i výrazně delší životnost. V podstatě vaše auto přežijí a vy se jim nebudete muset nikdy věnovat.
Máte děti? A jak vypadají ve vašem autě sedačky?

Kožený interiér omyjete jedna dvě. Neřešíte skvrny ani kopance. Stačí setřít. Kůže vypadá pořád skvěle. Je to materiál ověření staletími.
S automatem vám zbývá víc pozornosti na řízení. Takže jedete bezpečněji. Auto se daleko snadněji ovládá. Oceníte třeba při popojíždění v zácpě, kde už nemusíte pořád stát na spojce.

Automat také perfektně spolupracuje s různými asistenty, které si občas potřebují přeřadit. A vy se můžete věnovat třeba výhledům.
výkon
palivo
převodovka
emise
spotřeba
barva
vin
majitel
96 kW
nafta
automatická
EURO 6
4.9 l/100 km (kombinovaná)
  Černá perleťová metalíza Deep Black Pearl
VF3MCYHZUMS077615 prověřit
1. majitel
  • 6 airbagů
  • 7 rychlostních stupňů
  • Ambientní podsvícení interieru
  • Asistent dálkových světel
  • Asistent dopravního značení
  • Asistent držení jízdního pruhu
  • Asistent hlídání mrtvého úhlu
  • Asistent jízdy ze svahu
  • Asistent nouzového brzdění
  • Asistent rozpoznávání únavy
  • Automatické svícení
  • Bezklíčové ovládání Keyless
  • Bezklíčové startování Press&Drive
  • Bluetooth
  • Climatronic 2-zónová
  • Čalounění sedadel Kůže&Alcantara
  • Černé čalounění stropu
  • DAB digitální příjem rádia
  • Dálkové centrální zamykání
  • Dělená zadní sedadla
  • Dešťový senzor
  • Disky 225/55 R18
  • El. ovládání oken
  • Funkce Auto Hold
  • Hagusy eloxované
  • Hlasové ovládání
  • Isofix
  • Isofix na předním sedadle
  • Konektivita USB
  • Kontrola trakce ASR
  • LED denní svícení
  • LED zadní světlomety
  • Malý kožený paket
  • Mlhové světlomety
  • Modelový rok 2021
  • Multifunkční kožený volant
  • Nastavitelné jízdní režimy
  • OFF ROAD režim
  • Originální autorádio
  • Palubní počítač barevný
  • Parkovací kamera
  • Parkovací senzory přední
  • Parkovací senzory zadní
  • Plní emisní normu EURO 6
  • Řazení páčkami pod volantem
  • Samostmívací zpětné zrcátko
  • Satelitní navigace
  • Senzor tlaku v pneumatikách
  • Speed Limiter
  • Sportovní pedály z oceli
  • Sportovní sedadla
  • Stabilizační systém ESP
  • Systém Start&Stop
  • Tempomat
  • Tónovaná boční okna
  • Virtual cockpit
  • Výškově nastavitelná sedadla
  • Zadní stěrač
  • Kožené čalounění sedadel
  • FULL LED světlomety

Zpráva servisu

servisováno ve Peugeot, STK do 2025
Plnou historii auta najdete také v servisní databázi Volkswagen. K dispozici je v kterémkoliv autorizovaném servisu.
škrábanec 2-5 cm
Skoro každé auto, které už jezdilo, trefil nějaký kamínek. A my chceme, abyste o všech takových místech věděli.
Plnou historii auta najdete také v servisní databázi Volkswagen. K dispozici je v kterémkoliv autorizovaném servisu.

3 dny na vrácení

První dojem dělá hodně. Až druhý a třetí ale znamenají jistotu. Když si během 3 dnů nepadnete s vaším autem do noty, vezmeme si ho beze všeho zpět.
Když si během 3 dnů nepadnete s vaším autem do noty, vezmeme si ho beze všeho zpět.

Jak vybíráme naše auta

Tohle auto jsme vybrali v jednom z několika desítek autorizovaných dealerství Volkswagen v Německu.
brand
Tohle auto jsme vybrali v jednom z několika desítek autorizovaných dealerství Volkswagen v Německu.
brand
Auta vybíráme pečlivě. Tak, jako bychom vybírali sami pro sebe. A jsme opravdu hodně, hodně přísní.

Pomůže Vám
Petr Jakšič

Petr ví o tomto autu vše. Zeptejte se ho na cokoliv, co vás zajímá. Nebo si rovnou domluvte prohlídku. Rád vás uvidí.
Petr Jakšič
petr.jaksic@autodraft.cz

Jak koupit auto v Autodraftu?

Hlídač

Máte minutku? Řekněte nám, co sháníte. A zbytek už nechte na nás.
Konfigurovat auto

Může to být něco
trochu jiného?

kategorie aut
Tohle auto je skvělé. Ale možná vám sedne i jiné. Mrkněte se.

Nápověda

Autodraft funguje na principu domluvených prohlídek. Když dáte vědět předem, bude vaše auto připravené hned, jak dorazíte. A my pro vás budeme mít rezervovaný všechen čas, který budete potřebovat. Většina našich aut je totiž bezpečně zaparkovaná v podzemních garážích. A chvilku nám zabere je přivézt do showroomu.
Jistě. Když vám auto padne do oka, můžete s ním rovnou vyrazit na vaše cesty. Papírování nám nezabere víc než půl hodinky. Čas akorát tak na dobrou kávu. A jedete.
Rádi. Zálohované auto vám rezervujeme na 7 dní. Ať se nemusíte nikam hnát. Bude na vás čekat v podzemních garážích našeho showroomu. Na oplátku vás požádáme o zálohu. Podle ceny auta je to 10, nebo 50 tisíc Kč. Zálohu vám samozřejmě později odečteme z ceny auta.
Je to jednoduché jako jakýkoliv jiný převod auta. Jen s lepší podporou. Čeká vás jen rychlá evidenční kontrola (350 Kč) a jedna návštěva registru vozidel (800 Kč). S našimi vyplněnými formuláři. A jezdíte.
To se může stát. Vybírat auto je velká věc. A my děláme všechno pro to, abyste vybrali dobře. Přesto jsou věci, na které můžete přijít až po pár desítkách kilometrů. Proto vám dáme 3 dny na rozmyšlenou. Když během nich zjistíte, že to není ono, auto jednoduše přivezte zpět a my vám vrátíme peníze. Bez zbytečných otázek.
Co je předběžná cena?
Ještě než se auto dostane do showroomu, ověříme, jestli má čerstvý olejový servis nebo třeba správný vzorek pneumatik.

Tyhle provozní drobnosti můžou mít na konečnou cenu vliv. Nebude to ale moc. V našem servise jste na zlomku běžných nákladů.

A můžete jet. A příštích pár desítek tisíc kilometrů nic neřešit.